Onze cijfers
Investeren in de toekomst
Lansigt daagt klanten uit na te denken over de toekomst: Hoe ver wil je komen? Dat betekent vandaag investeren in de toekomst van morgen. Lansigt zelf investeert continu in personeel, IT, het aanbod en kwaliteit van dienstverlening én natuurlijk de klantrelatie.
Groei
In 2019 is de omzet gestegen met 8% en komt daarmee uit op € 14,2 miljoen. De groei is in 2019 gerealiseerd door autonome groei. Groei is echter niet het hoofddoel, eerder een middel. Door de groei is Lansigt in staat te investeren in kwaliteit, dienstverlening en personeel.
Schaarste in goed gekwalificeerd personeel was in 2019 een grote uitdaging. De komende tijd investeert Lansigt verder in werving én behoud van kwalitatief hoogwaardig personeel.
Verwachting 2020
De verwachting voor 2020 voorziet in omzetgroei. De impact van de coronacrisis zorgt ervoor dat de omzetgroei gematigd is. Een deel van onze klanten maakt een moeilijke periode door. Juist in deze tijd zijn we er voor onze klanten om vraagstukken in de nieuwe realiteit samen op te lossen. Onze concurrentiepositie ten opzichte van de grotere kantoren is sterk. De korte lijnen, bereikbaarheid en onze kennis van de lokale netwerken versterken dat. Aanbevelingen van klanten, banken en andere verwijzers zorgen voor een continu toestroom van nieuwe cliënten.
Gezonde cijfers
Omzetontwikkeling
2019 | 2018 | 2017 | 2016 | |
Indexgetal 2014 = 100 | 123 | 114 | 107 | 100 |
Solvabiliteit
2019 | 2018 | 2017 | 2016 | |
Eigen vermogen / balanstotaal | 33% | 32% | 31% | 32% |
Gemiddelde leeftijd medewerkers op 31 maart 2020: 36,1 (2019: 36,5)
Gemiddelde diensttijd medewerkers op 31 maart 2020: 8,3 (2019: 8,4)